Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het onverhoopt zo zijn, dat er iets is waar u niet (geheel) tevreden over bent. Dan horen wij dat graag van u, zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.

Maak het bespreekbaar
Wij houden van tevreden klanten, u zal begrijpen waarom. Indien er een fout is gemaakt. Zullen wij altijd proberen de gemaakte fout te herstellen en uw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden. Bent u ontevreden, maak dit kenbaar bij ons.

Officiële klacht indienen
Heeft het bespreekbaar maken van u klacht geen gewenst effect gehad, dan kunt u een officiële klacht indienen. U kunt uw klacht per e-mail naar ons toesturen, zodat wij deze in behandeling kunnen nemen.
Vermeld in uw klacht:
– Uw gegevens: Naam, adres en telefoonnummer.
– Naam van uw hond.
– Omschrijving van de klacht.
– Heeft uzelf een voorstel hoe de klacht opgelost kan worden? Dan horen wij dit graag.
U Kunt de e-mail sturen naar: info@doggydoe.nl

Wat doen wij met uw klacht
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen drie dagen een ontvangstbevestiging waarin wij vermelden:
– Een korte beschrijving van uw klacht.
– Hoe en wanneer wij uw klacht onderzoeken.
– Op welke termijn u antwoordt kunt verwachten.

SPPD
Heeft u een klacht over de kwaliteit of trainingsmethoden van één van onze instructeurs en komt u er met ons niet uit? Dan heeft u ook de mogelijkheid om zich te wenden tot de SPPD (Stichting Platform Professionele Diergedragsdeskundigen). Om uw klacht door de SPPD te laten behandelen is het wel noodzakelijk dat de betreffende instructeur voldoet aan de accreditatievoorwaarden van de SPPD en zich hierbij heeft aangemeld.