Klachtenprocedure

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het onverhoopt zo zijn, dat er iets is waar u niet (geheel) tevreden over bent. Dan horen wij dat graag van u, zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.

Maak het bespreekbaar
Wij houden van tevreden klanten, u zal begrijpen waarom. Indien er een fout is gemaakt. Zullen wij altijd proberen de gemaakte fout te herstellen en uw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden. Bent u ontevreden, maak dit kenbaar bij ons.

Officiële klacht indienen
Heeft het bespreekbaar maken van u klacht geen gewenst effect gehad, dan kunt u een officiële klacht indienen. U kunt uw klacht per e-mail naar ons toesturen, zodat wij deze in behandeling kunnen nemen.
Vermeld in uw klacht:
– Uw gegevens: Naam, adres en telefoonnummer.
– Naam van uw hond.
– Omschrijving van de klacht.
– Heeft uzelf een voorstel hoe de klacht opgelost kan worden? Dan horen wij dit graag.
U Kunt de e-mail sturen naar: info@doggydoe.nl

Wat doen wij met uw klacht
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen drie dagen een ontvangstbevestiging waarin wij vermelden:
– Een korte beschrijving van uw klacht.
– Hoe en wanneer wij uw klacht onderzoeken.
– Op welke termijn u antwoordt kunt verwachten.

Copyright © DoggyDoe 2016 - 2018 | KVK: 66917654 | Made by